zaterdag 9 juli 2011

Berner Sennen pups te koop


Hallo woefkesranch,

Jullie oude vertrouwde berner is weer op post met een aantal fotootjes.
Zoals je op de foto's kan zien, ben ik nog altijd even gek van water als vroeger.

Mijn baasje en ik hebben in juni ook voor de eerste keer een schoonheidswedstrijd meegedaan en weet je wat, ik ben eerste geworden. Naast mooi te wezen, heb ik de jury ook wat kunstje laten zien en hen versteld doen staan van wat een berner allemaal kan.

Nog goed nieuws: na enkele maanden oefenen apporteer ik nu ook. Ik heb nooit graag geapporteerd maar mijn baas heeft een geheim wapen gevonden om dit spelletje zo plezant mogelijk te maken.

Naast gehoorzaamheid, ga ik me binnenkort verdiepen in de danswereld. Ja Ja , ik start binnen enkele weken met een cursus doggydance, eens zien of mijn baas evenveel ritme heeft als ikzelf.

Ik stuur tevens een fotootje mee van de hondsdolle dag. Ben ik niet fantastisch. Een berner die kan vliegen.

Voila, zo zijn jullie weer op de hoogte van wat mijn baas en ik de laatste tijd hebben gedaan.

Vele hondenpootjes van Berner Layka 3 jaar en 5 maanden.

voor meer foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten