zaterdag 9 juli 2011

Berner Sennen pups te koop


Hallo woefkesranch,

Jullie oude vertrouwde berner is weer op post met een aantal mooie fotootjes en wat nieuws over mezelf.

Ondertussen ben ik drie jaar geworden. En ja hoor, mijn eerste grijze pijlen aan mijn snoetert en hals zijn een feit.

Nog meer goed nieuws: een maand geleden zijn we naar een huis met een hele grote tuin gaan wonen. Ik leef me elke dag weer uit door met mijn baas in het gazon te "ravotten". Het graven van putten heb ik inmiddels opgegeven omdat ik merkte dat mijn baasje dit geen leuke bezigheid vonden.

Ik ga nog steeds naar de hondenschool en speel nog altijd wedstrijd. De foto in bijlage is genomen op een demo in Horteco waar we ons beste pootje mochten voorzetten.

Veel hondepootjes en natuurlijk dikke knuffels van jullie,
Layka

voor meer foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten